Åh aj aj oj joj

I går gick jag hem från jobbet, jag trodde att jag höll på att bli toksjuk... eftersom jag otroligt sällan blir sjuk så kände jag mig lite deppig... varken lust eller tid att bli sjuk.
Sov från och till mellan lunchtid och 19, sen kände jag mig mycket piggare, idag är det inget större fel, så VAD är det som gör att jag inte mår bra? Igår hade jag så sjukt ont i hela kroppen, influensaont. Har tränat mycket sista tiden, och många pass jag aldrig prövat tidigare, och jag får helt sjuk träningsvärk. Jag är absolut inte en helt otränad person, jag har inte särskilt mycket vikt att bära, jag har väldigt bra kondition, så va fan är det som gör att jag får sådan bisarr värk i kropen.. its beyond träningsvärk. Jag misstänker nu att det var det som gjorde att jag kände mig sjuk i går. Tillsammans med lätt snuva.

Jag är så fruktansvärd rädd att det är Arimidex... så så rädd. Hur ska man kunna vara positiv om det visar sig att det väntar 9,5 år med daglig smärta och det enda man ordinerar är träning. Moment 22.
Det får bara inte vara så. Jag vet inte vad jag ska göra för att ta reda på heller, kanske låta bli träning någon vecka så att jag kan utesluta träningsvärk.

Haft någon konstig känsla i örat så jag ska besöka Dr idag, jag är ingen direkt den som springer till doktorn när något är knas, men nu går jag för allt.... försöker lära känna denna sargade kropp igen efter all chemo och tabletter som är nya för kroppen. Vad är vad liksom? ... Det tar sin lilla tid att hitta sitt nya jag. Jag har även tagit bort äggstockar så det är ännu mera nytt, tabletter, klimakteriet, chemo, allt är ändrat. Man har startat om den gamla datorn och hoppas på det bästa.

Om någon läser detta och äter Arimidex eller Anastrozol, kan ni slänga in en rad om hur ni mår på dessa och vad ni ev gör om ni har biverkningar?

Kramar

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg