Äntligen, äntligen....

Nu. Ett år senare kommer jag i alla mina kläder, tom mina "smalisjeans" som jag helt ärligt hade lagt på "ge bort hyllan för det kommer aldrig någonsin gå att kränga på sig igen"... så plötsligt händer det? Jag bara kommer i plagg efter plagg. Formen på kroppen är en annan, har kanske lite med åldern att göra att den även åldrats *hrm...* men jag kommer i allt. Jag bara prövar kläder som hängt och hånat mig en låååång tid nu, frågan är om jag ens kunde ha dom just innan jag blev sjuk.
Jag är nöjd, så sjukt nöjd. Satans jävla cancer. Jag har nu i efterhand lärt mig att det inte går att stressa bort, det tar den tid det tar, och kanske är det så som Anna sa till mig i ett inlägg att kortisonet inte släpper förens efter ett år efter avslutad behandling. Kanske är det det som hänt, kanske är det min ändring av kosten och många mils promenader och träning. Vem vet, jag är iaf N Ö J D.

Och festen... it´s a keeper. Vilket jäkla party det blev, i år igen. Hallelulja! :)

Jag har haft den bästa sommaren på åratal, bara gått runt och njutit på landet. Bara varit glad att jag lever, allt annat är en bonus. Glöm inte det folks.

Idag har en väldigt stor händelse tagit plats. Jag har blivit moster för tredje gången. Det är så satans vackert :D
Grattis M & K till F!

Kommentarer

  1. jag började gråta av ditt inlägg. Förstår dig så.
    Jag tränar mycket då jag fortfarande är sjukskriven till stor del. Ska tom vara med i en löpartävling snart. Diskuterade med maken om varför, mitt enkla svar var för att jag kan, jag lever o det får mig att må bra såklart.
    Livet... "allt annat är bonus". Så sant så sant.
    Stor kram till dig!
    Annica A

    SvaraRadera
  2. Whаt і ԁon't realize is if truth be told how you are no longer really a lot more well-liked than you might be now. You are so intelligent. You realize therefore considerably relating to this topic, produced me in my opinion consider it from numerous various angles. Its like women and men are not interested except it's one thing tо do wіth Womаn gaga!
    Youг peгsοnal ѕtuffѕ excеllent.
    All thе time care for it up!

    My sitе simply click the following article

    SvaraRadera
  3. Its like you read mу thoughtѕ! Υou appeаг to grasp а lot аpprоximatelу this, such as you wrote the boοk іn it ог something.

    I beliеve that you juѕt could do with sоme perсent to drіve
    the messаge housе а lіttlе bіt, but other than that, that is magnifiсent blog.
    Α fantastic read. I will ԁefinitely be back.


    Take a look аt mу homеpage - Silk N Sensepil Review

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg