jävligt tröttsamt

Nej inget stort har hänt, jag är inte sjuk, jag är frisk och tänker stay that way (fan va kaxig man känner sig så här i upprätt läge med hår och allt...) men i morse fick jag en kyss av den stora irritationen i mitt liv. Cancerhelvetet. Det finns inte, men det är ju för fasen lika mycket jobb att verkligen se till att den inte finns som att ha den.... GGGrrrrrr.

OK. Magnetröngen. No big deal. Men försök själv att ligga huvudstupa framåt med huvudet i ett hål liknande hålet för ansiktet i en massagebänk, med likadana hål för brösten, och alltså bara ha stöd för överkroppen på ca 5 cm mellan bröna och för armarna, ligga så, utan att se något i EN HEL TIMME, blixtstilla, med ett öronbedövande ljud som inte liknar nått. Jag tänkte ärligt talat att om jag varit en fånge och blivit utsatt en timme till hade jag berättat ALLT- Kroppen värkte av att jag inte kunde slappna av, och det tog liksom aldrig slut. Det tog extra lång tid pga av okroppseget material i mina bröst, och det är klart att jag ska straffas för dom där jävla silikonimplantaten. Är det inte industrisilikon så är det tortyrröntgen. Bästa sätt att förklara är kanske att lägga hit min statusuppdatering från facebook. Jag brukar faktistk försöka låta bli att älta cancergrejen, men i morse sänkte den mig. Tillfälligt.

Ser mkt framemot att komma hem och vila min trötta kropp.



En hel jävla timme i magnetröntgen liggandes framåtstupa med enda stödet för överkroppen är under armen och 5 cm mellan brösten. Förresten glömde jag säga att du måste ligga blixtstilla?. Tvåtusentalets tortyrkammare.Det öronbedövande ljud...et är sjukt obehagligt. Den smaken av kontrastvätskan Fy fan alltså. Satans cancerhelvete. Kan det inte räcka men fatigue, konstant muskelvärk, 7+ kilon, total avsaknad av immunsystem mm mm. Jag har för fan gjort mitt nu. Jag har inte TID med det här. Jag har ett LIV att sköta. Cancer, vänligen men bestämt, ge dig nu för fan. Du retar upp mig, har du inte ställt till med tillräckligt. Jag har verkligen INTE lust att ligga i den där jävla röntgen var 6:e månad. Ångest. Så. Då har jag klagat färdigt. Tack för mig.See More
feeling annoyed.

Kommentarer

Populära inlägg