3 månaders röntgen

 Jag orkar knappt tänka längre på det här men inser att jag går vidare så fort att jag glömmer att uppdatera. Jag gjorde min tremånaders i mars och fick svar, INGEN PROGRESS och inga nya metastaser. Metastaserna ligger där, men dom har inte växt en mm ens, och det är väldigt positivt så klart.

Jag får fortsätta att leva på "som vanligt", få cytostatika varje månad som vanligt, må bra som vanligt. Det är livet, att få tre lugna månader till! 

Idag ska jag äta lunch med en cancerkompis från förr, hon är en trogen kund hos Idas Galleri och ska hämta en tavla, och vi får då för första gången ses på riktigt. Vi stiftade bekantskap 2011 när det begav sig första gången för oss båda. Nu kör hon andra vändan tyvärr men jag hoppas att det blir den sista för henne och att hon får leva lugnt efter denna gång. Den här satans cancern.... 

Over and out. 

En stor rackare jag jobbar på nu 190*140


Denna har jag också gjort i vår, målar i en studiecirkel på fredagskvällar. 
Den är inte uppspänd ännu men kommer bli 1x1 meter

Också ett abstrakt resultat av en fredagskväll under våren.
En personlig favorit :) 130 x 93



Kommentarer

  1. Din personliga favorit, den abstrakta, ovan är den såld? Om inte vill jag gärna veta pris för jag är väldigt intresserad av den.

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny. Jag lyckas inte svara dig men du kan kontakta mig på Instagram ang tavlan. Idasgalleri eller mitt_fjarde_liv // Ida

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg