Värk

Aj aj aj ... upplevde att värken försvann efter avslutad herceptinbehandling. Gick bra ett par månader men idag och ung en vecka nu en horribel värk i kroppen. Jag har tränat mycket löpning och jag får träningsvärk som aldrig blir bättre, nu har jag inte kunnat springa på 2 dagar och idag har jag behövt ta smärtstillande. Händerna, huden, fingrarna, halsen, axlarna, knän, fötter... sjukt alltså. Det är som smärtan jag hade i våras (tror jag skrev om den) fattar verkligen inte. Att jag är stel är inget nytt, det kom som ett brev på posten med första veckan av antihormoner, men dessa dagar blir det inte ens bättre om jag rör mig, det tar massa energi att bara sätta mig och resa mig upp. Jag orkar inte. Har ätit en del kolhydrater på semester , måste testa att utesluta dessa och se om det blir bättre. Finns inte en chans att man pallar med det här. Får ångest av bara tänka tanken att behöva ringa nån jävla läkare, det är sådan låååångbänk innan man ens får träffa rätt person :(

Hoppla va negativt det blev...

Kommentarer

Populära inlägg