D e luuungt

Ingen ny cancer. Jag sitter ner i båten. Men satan säger jag bara, jag hoppas att jag aldrig i mitt liv hinner bli så där rädd innan motsatsen är bevisad. Jag kunde inte äta, inte sova, inte tänka rationella tankar. Jag spenderade måndag kväll med att fundera på vem som skulle vilja ha vad av det lilla jag äger   och givetvis gråta tonvis så fort jag tänkte på min dotter.
Jag har implantat som sattes in i mars efter mastektomi av det friska bröstet (pga BRCA1) och dessa implantat har två ytskikt. Mellan dessa har det uppstått två små fickor små som ärtor som fyllts med vätska som känns som en knölar i bröstet. Eftersom jag gjort mastektomi så känns det som att dessa knölar ligger mellan hud och implantat, men i själva verket sitter dem i implantatet. Phiu. I går var den värsta dagen, och den bästa i mitt liv. Skulle ha uppdaterat snabbare men jag var fullständigt psykiskt utmattad och somnade tidigt. Fy satan alltså. Cancer helvete

Kommentarer

  1. Åh, gud vilken pärs för dig. Jag var tillräckligt nervös fastän jag inte känner dig och bara följer din blogg. Höll tummarna som en tok, så skönt att det inte var något. Tack så mycket för att du uppdaterade. Heja dig! Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Fick en STOR klump i magen efter ditt inlägg igår. SÅ skönt att det finns en naturlig förklaring. <3

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt att höra! ����
    Kram på dig!
    Anne-Li

    SvaraRadera
  4. Thank you Lordielord!!!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg